Playan och lite komplettering mañana!

Ligger i soffan å chillar efter att ha spöat elsa i våran variant av spansk "fia med knuff" (fia con empujon på fin spanska) LEKSTUGA, tihi

Imorgon när elsa e i skolan ska ner på stan lite och kompletterings shoppa lite, inte för att d e någon hets men jag har fan shoppat alldeles för lite. har bara köpt; Ett par stilett pumps, ett par röda kilklackar och en fodrad fluff hoodie! det e fan inte bra jobbat!  Imorgon blir det en grå baseball jacka :)
sen skulle jag vilja köpa en handväska, en schysst bikini, mer skor och kanske en jacka som jag hittade på zara. Sen ska jag fan ta å lägga ner lite pengar på en ny doft, blir lancomes Hypnose. den e fan grym. fick en sån förut men sen blev den snodd typ veckan efter :( så nu e det dags för en ny!

efter shoppingen ska jag å elsa jobba lite på brännan nere i Play cala mayor!
suck it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0