Slumberparty, KI, bygg och badminton och Salomon

Massa har hänt men jag har inte pallat blogga.
I måndags började jag i skolan, Karolinska Institutet och istället för att behöva åka hem fett sent så åkte jag hem till systranrna sundqvist och sov där. Vi kollade på youtube klipp och Harry Potter.
Sedan på tisdagen så drog jag in till stan en snabbis för att köpa ett par löpartjats. Köpte ett par nike på stadium men sen drog jag in till Salomon och där dom ett par som va spejsade, kostade dock mer än dubbelt så mkt som  mina nike brallor, men, d va VIP kväll där senare så då la jag undan dom till mej och så köpte han dom, en löparjacka och en hood tröja! allt till 50% jippii!!!!
Sen när jag kom hem så började jag o koffe bygga altan, jag har en tanke där, jag kanske vill bli snickare....

Nu e jag på jobbet och ska dra till hallen om en hlav timme för lite badminton träning :)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0