Promenix!

Sitter på jobbet, har precis slutat. Ska åka in till centrum och gå till Heavenly ink för ett pris på min blivande tattuering!!!
den e verkligen Så fin men jag e fan lite nervig.. den e STOR!! men fin, men samtidigt e den STOR!! ahhah
ska iaf kolla på Heavenly ink, ett ställe på söder och sen en annan tattuerare som heter Mia.
Ringde henne både igår och idag men har inte fått nått svar. Hon har tattuerat in grannde , matte, och allt ser jätte fint ut och sen har jag hör att hone bra så...plus att hon ska vara billigare än de andra, så bara bra! dock e hon inte lätt att få tag på!

När jag e färdig med detta tänkte jag ta mej en duktig promenad hem från centrum, lär ju ta typ en timme men har ju ingen träning idag så en lång-promenad e ju inte dumt.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0