Övningskör!

Efter en förtjänad sovmorgon så tog jag o pappa en liten bil tur till Täby, gick lite i täbban och sen körde jag hem igen.. bra med lite vana :)

Sen så har jag stött på ett dilemma! Som bekant så villl inte mamma o pappa att jag ska tattuera mig, SHOCKER!!! hahaha, sp nu har dom lagt upp en ny taktik: MUTOR!
Ett riktigt fult sätt att få som man vill men har en hör framgångs procent! Alla har sitt pris, så ere faktist!!
Deras erbjudande e följande: Jag får 6000 kr om jag inte tattuerar mig på 1år och 3 månader, alltså innan 2011!!
Svårt svårt... spontane reaktionen var ju FAN HELLER!! men när man har börjat smäklta det så kan jag ju inte förneka att jag är sugen... dock så känns de som låååång tid att behöva vänta. Vad ska Emma göra??!!

Peace


Kommentarer
Postat av: mikael

för 6k kan de få hyvla bort mina tatueringar!

2009-09-27 @ 20:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0