Mahalo Natha!

Eller för alla er som inte pratar sådär jätte mkt Hawaiiska, Tack natha!
Jag hade jätte kul igår, blev lite roligare senare...och hoppas att du oxå hade det :)
alla som var bjudna på fb fick ett mejl idag och tydligen hände det mer än vad jag var med veten om, hände förmodligtvis efter jag hade gått!
nathas Wii blev stulet!
Nån bytte SIM kort på yoggis telefon :s
och sen så blev tydligen nathas granne misshandlad av någon som var på festen...
´Det e ju så INTE okej, lite smått kriminellt oxå!!!!!
men bortsätt ifrån allt det så var dt en lyckad kväll!!!
Legend... wait 4 it....ahhhh..dary!!!

Jag tänkte dra ut på en löprunda snart, springa av mig de kalorierna jag drack igår :P
Sen så e jag även lite sugen på att dra in på danskklass senare. de e comercial jazz kl 17. dock pallar man ju inte att dra ut och löpa om en timme typ då e jag lixom färdig sprungen typ kvart över 3. sen ska man dansa om 3h 45min....
hade varit bättre med en löprunda och sen gymma överkropp... men jag har inte fixat mitt SATS kort så....

Nja, får se hur d blir :)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0