Alla har sitt pris...

även jag...
Palla att jag verkligen tar pengarna och skiter i att tattuera mig på ett år o 3 månader. Om jag tattuerar mig sen så kommer jag ju iaf få dem hela livet, vad gör då ett år mindre. Med tanske på att jag e typ en sjuklig shopoholist så kan man ju bara inte säga nej :) haha

Sitter på jobbet nu och bloggar av mig lite på lunchen :P tror att det blir typ 5timmars jobb idag. Asså även fast att jag inte drar ihop MASSA timmar här så tänker man lixom inte på att man har jobbat när d e löning. Jag börjar ju Bartender utbildingen på måndag och då kommer jag få studiebidrag (av mamma o pappa tihi)
I och med att jag att jag inte har ett fast jobb så kommer päronen att utbetala ett Studiebidrag till mej, typ samma som CSN, tror d e 2684kr/mån.
Jag hoppas på att få lite schyssta event från catbar då man applicera sitt bartender kunnande :) Plus att jag har WAY bättre betalt som bartender än som bar-assistent.
Sen så har jag ju sökt jobb på Salomon butiken på Norrlandsgatan. Dom sa att dom kommer behöva lite mer folk under vintern, d e ju deras högsäsong. Så jag hoppas på ett extra jobb där, har träffat deras butikschef och han hade läst mitt CV och lät positiv!
D vore verkligen perfekt i och med att när jag e färdig bartender i november att jobba lite på Catbar och salomon, och sedan Ha kvar dom extra jobben då jag börjar Master Make-up artist och Hårstylist. Dagarna på den utbildningen e rätt korta 9-13 mån-Tors. visst så vill dom ju att man ska vara kvar och öva men d e ju väldigt flexibelt och toppen när man bara jobbar extra! KANON!!


Fridens min vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0